Busy Weekend

_MG_4799

Dag,

Vorige week vertelde ik mooi dat de weken zo snel voorbij gingen, maar nee. De afgelopen week ging voor mij heel langzaam. Maandag moest ik mijn boek over de landing pages van een website uit hebben, daar wilde Sanford mij over overhoren maar na een vraag gestelt te hebben zei hij: Laat maar, hier staat te veel plaatjes in. Terwijl het best een moeilijk boek was op te lezen, maar goed geen probleem voor mij! Mijn nieuwe boek heet Designing Web Navigation, deze moest ik op zaterdag uit hebben, dus dat werd verplaatst naar na het weekend. Het is best een dik boek, 370 bladzijdes ongeveer. We hebben het zwaar. De rest van de week heb ik veel gewerkt aan de nieuwe website voor de spa site, hij is af, maar ik heb er geen foto van naar mezelf gestuurd dus ik kan hem nu niet laten zien.. Ik heb de afgelopen week veel aan die site gewerkt,en aan een template project voor het bedrijf om het makkelijker te maken om sites te bouwen.

Laura moet de komende 10 dagen een half uurtje langer op t werk blijven omdat er een miscommunicatie was met haar en Sanford over met welk logo ze verder moest werken aan een opdracht. Heel kinderachtig maar Laura moest de 5 uur die ze eraan gewerkt had inhalen. Dus ik moet nu de komende dagen een half uurtje na het werk me zien te vermaken. Dit was wel grappig, afgelopen week drong het pas tot me door dat ik gewoon in New York zit, en nog voor 5 maanden, Chris vroeg aan me wat ik na het werk ging doen in de tijd dat ik even moest wachten. Ik zei mooi van: Ja ik denk dat ik even naar Central Park ga. En even later kwam ik er pas achter hoe raar dat is, altijd een soort droom geweest om hier te komen en nu kan ik dat gewoon zeggen. En ik kan er nog een paar maanden van genieten ook! haha

Ik moet zeggen dat ik het wel mis om met vrienden in het weekend op stap te gaan of iets, die gezelligheid.  Hier kijken we vrijdags een film en zaterdag en zondag zijn we 100% toerist.

IMG_4725Vrijdagavond hebben we onze boeken gelezen, niet heel spannend. Zaterdag heeft Laura smiddags met wat mensen geskyped, en gingen we daarna richting het Museum Of National History. Ik was best wel
benieuwd want het bleek hetzelfde museum te zijn als het museum in Night At The Museum 1. Onderweg hadden we even een verkeerde Subway gepakt want hij reed onze stop voorbij, dus moesten we er weer een terug pakken. Eenmaal bij het museum was het wel tof, super groot, echt heel groot. Het museum had iets van 5 verdiepingen ofzo, en een verdieping was dan niet 3 meter IMG_4715hoog ofzo maar groot. Toen we daar aankwamen hadden we nog ongeveer anderhalf uur om er doorheen te lopen. Dus op sneltempo naar de coolste dingen die ze hebben. Ik wilde graag naar de botten van dino’s enzo en Laura wilde graag de grote walvis zien die ze er hadden. Allebei super tof om te zien. Na het museum zijn we nog even Central Park in gegaan, omdat we nu toch ongeveer op de helft waren, en daar ergens het grote meer is wat er ligt. En na onze 5e keer ofzo dat we Central Park in lopen de afgelopen tijd zijn we dan nu toch eindelijk bij het grote meer geweest. Het was echt heel groot. We hebben er denk ik wel sowieso een uur over gedaan om er omheen te lopen. Thuis hebben we weer ons boek gelezen. IMG_4743

Zondag was het idee om naar een kerk te gaan in Brooklyn. (Het idee kwam van Laura. Haha) en na de kerk naar een parade te gaan, en daarna naar de Brooklyn Brigde. Leuk idee maar is hem niet geworden.
Laura was nog aan het skypen sochtends en toen kwamen we te laat bij de Subway aan IMG_4703om het nog te redden voor de mis begon. Dag plan van de dag. Dus toen hebben we nogal een tijd nagedacht over wat we zouden doen die dag. Uiteindelijk hebben we niks gedaan behalve naar een restaurantje geweest.

Vandaag zijn we vrij 🙂 Het is hier Laybor day (Dag van de Arbeid) en daar krijgen ze hier vrij voor. Prima. Vandaag gaan de we de was wassen, boodschappen doen, het appartmentje schoonmaken, sportkleren voor Laura halen en ons boek nog veel lezen voor morgen.

IMG_4785

Groetjes uit New York en bedankt voor het lezen!

Plaats een reactie